63

 2012-03-21    18:46:15   av:itsaysclick


Nikon D7000+Nikkor 35mm

Denna bilden hade blivit bättre om jag hade haft en större bländare men trodde att jag hade det, eftersom jag brukar ha det på mitt 35 objektiv. Men men, jag är ändå nöjd med bilden ändå.

Idag så har det verkligen varit toppen väder. Håller tummarna att det är så i morgon också för då åker jag in till stan och fotar lite. Vill också åka iväg ikväll och fota innan de blir allt ljusare på kvällarna. Annars så får det bli till hösten istället.
 Amanda

svar: Det är svårt för mig att tipsa om foundations för olika hudtyper eftersom jag själv bara har en hudtyp och därför inte kan rekommendera foundations för t.ex. fet hy som inte jag har. Förstår du? :) Men jag tycker även att Lumenes passar på min torra hy i alla fall :D Är inte supertorr, men ganska! :)

 2012-03-21    20:58:55     URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?