Tillsalu

 2012-11-07    13:15:00   av:itsaysclick
 
Säljer nu dessa skorna pga. att de är för små för mig. Har använt dem en gång och det är lite tråkigt att dessa fina skorna får stå och "skräpa" i garderoben. Jag har skostorlek 35 men dessa 35 är en aning små.
Och eftersom de är använda en gång så är dem lite slitna undertill.
 
Storlek 35 (de är små i storleken så gissar på att de är som 24or)
Klack 11cm
Doldplatå på ca 2cm
 
Jag vill ha 1000kr+frakt för dem
Kan eventuellt ta mig till Västerås
 
 
 
 
 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

snygga :) dock inte min storlek

Svar: visst e dem? :) älskar dem men kan absolut inte ha dem på mig.
Jenny Danielsson

 2012-11-09    12:36:32     URL: http://jennifers.nu/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?